ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد

با هرکسی هم صحبت نمیشم!! تــــو بذار پای غرورم.... اما مـن میذارم پای شــعورم ...



نظرات شما عزیزان:

sky
ساعت0:25---6 خرداد 1394
دلت آبی تر از دریا عزیزممم
به کامت شادی دنیا عزیزممم
الهی دائما چون گل بخندی
شب و روزت قشنگ و زیبا عزیزممم . . .


حمید
ساعت17:15---12 ارديبهشت 1394
دنیا کوچکتر از آن است که گمشده ای را در آن یافته باشی

هیچکس اینجا گم نمیشود

آدمها به همان خونسردی که آمده اند

چمدانشان را می بندند و ناپدید می شوند

یکی در مه ... یکی در غبار ... یکی در باران....

یکی در باد و بیرحم ترینشان در برف....

آنچه بر جا می ماند رد پایی است

و خاطرهایی که هر از گاه پس می زند مثل نسیم،

پرده های اتاقت را . . .

پاس):):


مجید
ساعت3:41---12 ارديبهشت 1394
اللّهمَّ صَلعَلے مُحَمَّد ﷺ وَ آلِ مُحَمَّد ﷺ وَ
عَجِّل فرَجَهُم


المیرا 
ساعت0:07---7 فروردين 1394

سلام  جونم خوبی ؟؟؟ عیدت مبارک عزیزم دلم برات یه ذره شده بوس بوس ایشالله ساله خوبی داشته باشی عزیزمممممممممممممممم خیلی خیلی دوستت دارم تو یکی از بهترینایی به عقیده من


پاسخ: فدات شمممممم کوجاایی تووو بی معرفتــــــ خووبی سال خووبی برات اروومیکنمم


حسین
ساعت2:12---1 فروردين 1394
خیلی عالی لایککککککککک

غزاله
ساعت9:01---29 اسفند 1393
اجازه هست؟
روپشت بوم خونه هااسمتوفریادبزنم؟
اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟
ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟
اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟
بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه
اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟
اجازه فریادبزنم:توقلبمی تابه ابد؟
بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!
اجازه هست دریاباشم،کویرروپیمونه کنم؟
نازم عیدت مبارک .بهترین روزارو در پیش داشته باشی ایشالا
پاسخ: فداتممممم اجی گلمم همچنین عزیزدلم


غزاله
ساعت12:12---28 اسفند 1393
عجب چیزیه وبت هاااااااااا

پاسخ:قـــــربونت  (:



ارتی خانوم
ساعت20:21---26 اسفند 1393
سلام عزیزم. وبلاگه قشنگی داری.موفق باشی. اگه تونستی به وبلاگ من هم سری بزن. خوشحال میشم.

فرزین
ساعت2:26---26 اسفند 1393
دروغ نگین کجاش جالب بود متن ها؟؟؟ خخخخخخخخ
دوستداره قلبت اویلا


علی
ساعت17:36---23 اسفند 1393
لایک زیبا بود

نازنین
ساعت0:10---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار SAMA
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


فرهاد
ساعت16:53---9 آبان 1393
وبلاگ خیلی رمانتیکی دارین

مجید اصغرزاده
ساعت3:19---13 مهر 1393
سلام عید قربان بر شما مبارک وب خوبی دارین به منم سر بزنین اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو. بیا وبم منتظرم

محمد حسین
ساعت7:31---11 مهر 1393
وب توپی داری وقت کردی وب منم ببین مایلی بیا تا تبادل کنیم

اشکان
ساعت20:11---19 مرداد 1393


مجید
ساعت6:43---12 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند


زهرا
ساعت7:21---22 تير 1393


amirhossein
ساعت1:08---19 تير 1393
salam...khobi?
webe ghashangi dari....khosham omad...
link shodi azizam to ham mano belink
behem sar bezan...montazeretam


ho3ein
ساعت11:37---14 تير 1393
آفرین

اشکان
ساعت19:55---12 تير 1393
افرین ای ول ابجی

سعید
ساعت0:35---12 تير 1393
وبت خوووبه
ولی راستشو بخای من بیشتر توو کار اینترت و کامپیوترم


مجید
ساعت5:03---11 تير 1393
دلـت که گرفت ، دیگر منـت زمـین را نکش !

راه آسـمان باز است ، پر بکش !

او همیـشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میـخواند ؟!

اگر هیـچکس نیست ، خــــدا که هســت...


محمد
ساعت5:47---8 تير 1393


Mr.Ali
ساعت8:04---6 تير 1393
نعره ی هیچ شیری خانه چوبی مرا خراب نمیکند . من از سکوت موریانه ها میترسم . یکی از بزرگان خخخخخخخخخ . مـــرسی از وبلاگ زیبات
پاسخ:سلام مرسی (:


sara yekta
ساعت9:55---28 خرداد 1393
هیچ چیزی رو چشم بسته نپذیرید. حتی سخنان بزرگان را.مثلا سحر خیز باش تا کامروا باشی.دروغه باور نکنین.دور و بر ما هر کی سحر خیز بود یا نانوا شد یا کله پز.......سلام به وب بدبخت بیچاره ها سربزن موافقی همدیگرو بکنیم لینک؟اگه موافقی خبرم کن اگه هم از منو و وبم خوشت نیومد و نخواستی بکنی منو لینک یه فحش کم آب بده و برو به سلامت.خخخخخ بوس+بای
پاسخ:سلام مرسی حتمااا (:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ شنبه 31 خرداد 1398برچسب:, | ساعت1:29 | نويسنده ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ |




به وبلاگ من خوش آمدید چـــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺠﺎﺯﯾﻪ !!!! ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ !!!! ﺩﻝ ﺑﺴﺘﯽ ﺩﻝ ﺑِﮑﻦ!!! ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﺎ ﺟﺎﺗﻮ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!! ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺍﻡ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ !!!! ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ !!!! ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺯﯾﺎﺩﻩ ! ﮐﺎﻓﯿﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻓﻘﻂ !!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﻥ ﻣﺜﻞ ﺗﻮﺭﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﻥ !!!! ﻟﺰﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻦ !!! ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺟﺪﯾﺪ !!! ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻦ؟؟؟؟!!! ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﻭ ﺍﺑﺠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺮﺩﻥ !!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ! ﻫﻤﻪ ﺍﺩﻋﺎ ﺩﺍﺭﻥ !!! ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺍﺩﺍ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻭ ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺘﺎ ﺩﺭﺍﺭﻥ !!!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻧﻪ ﻋﺸﻘﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻧﮕﺮﺩ!!! ******************************* در رفاقت تنها مادر،برنده شد. چون شیری که داده بود رو هرگز پس نگرفت... ******************************** گفتم:خدايا از همه دلگيرم گفت:حتي من؟ گفتم:خدايا دلم را ربودند! گفت:پيش از من؟ گفتم:خدايا چقدر دوري؟ گفت:تو يا من؟ گفتم:خدايا تنهاترينم! گفت:پس من؟ گفتم:خدايا کمک خواستم. گفت:از غير من؟ گفتم:خدايا دوستت دارم. گفت:بيش از من؟ گفتم:خدايا انقدر نگو من! گفت:تو یا من... ****************************** ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !!! ****************************** میدانی رفیق . . . نه زیبایم . . . نه مهربان . . . فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . . فقط برای خودم هستم . . . خوده خودم . . . صبورم و سنگین . . . سرگردان . . . مغرور . . . قانع . . . با یک پیچیدگی ساده . . . و مقداری بی حوصلگی زیاد . . . برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . . هیچ ندارم . . . راهت را بگیر و برو . . . حوالی ما توقف ممنوع است . . . . .دنیا واقعا نش مجازی داره ب دنیای بعدازمرگ فکرکنید . . . . چترم خداس♡█▓▒░ÑØ♥ ℒ♡ⓥℯ シ░▒▓█♡چترم خداس♡

> Pr○.Ғ
> Є-м
> H○мз

LinkTitle
قرآن آنلاین با امکان ترجمه کامل و تفسیر و قرائت
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون

Archive
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393

Authors
ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ

Link
خرید لایسنس نود32
ღ-♥ دهکــده غــــم هـا ♥-ღ
˙·٠•●♥ عاشقانه ♥●•٠·˙
آریـــــﻮ ﺑﺮﺯﻥ ariobarzan
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60


Des by

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 51021
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 1

منبع کدهای زیباسازی